14 km är långt men 21 km är längre!

Hemma igen, i lugn och ro i soffan efter en liten nätt löprunda. Det var lite småtungt vid 5 km och vid 7..9..12..13km..
Ja, ni fattar.

Imorgon eftermiddag bär det av till Hunnebostrand för några härliga lediga dagar i Bohuslän. Det är även där vi brukar tillbringa en härlig semestervecka på sommaren. Allt det här tänkandet om den bohuslänska miljön får mig att längta efter sommaren. Att längta tillbaka och tänka på den sommaren som var, på sommaren som var med dom fantastiskt många och långa soliga semesterdagarna. 

Men jag tänker även på sommaren som komma skall och jag vill så gärna att det ska bli så igen. Med mycket sol, många bad, långa lata dagar och en sommar med ett lugn i kroppen. För det är det som bohuslän gör med mig, det är precis det som Hunnebostrand gör med mig.

Bort med rastlösheten, tristessen och den eviga stressen och in med lugnet, harmonin och den sköna avkopplingen. 



I´ll see you around!
 

 

Kommentarer
Postat av: messan

Mmm, Hunnebostrand är fint! Där har jag tillbringat några sommar med sol, bad m.m....

Ha det så bra på lediga dagarna!

2009-04-29 @ 22:26:43
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Linda (svägerskan)

Jag förstår precis vad du menar!

2009-04-30 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0