All tid som ligger bakom!

Det finns inget som är så kul men som också är så frustrerande som min blogg. Jag kan lägga hur mycket tid som helst på den men som till synes inte är till någon större skillnad för er. Men det krävs tid och engagemang för att hålla på med en blogg och hålla den igång med ständig uppdatering och förbättring och idag har det sannerligen blivit en sådan dag.

Tid framför datorn: sammanlagt ca 6 timmar
Tid med barnen: ca 2 minuter.( Nä, inte riktigt men just nu känns det så...:-(
Tid för övrigt: resterande timmar

  
/ Tid är pengar ! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan. Vad kul att skänka lite inspiration = ), och roligt att du kommenterade så jag hittade hit till din blogg. Ja, det tar tid att ha en blogg som ska vara uppdaterad, men det är ju ett trevligt sätt att dela med sig i ord och bilder och hålla sig uppdaterad och uppdatera sina vänner när man inte alltid hinner träffas. Ha en bra kväll.

// Anna-P

2009-04-05 @ 21:55:24
URL: http://min-varld.blogspot.com
Postat av: Brunetthella

I was here! Du kanske får sänka ribban lite Marielle. Det har jag gjort - känns väldans bra! En blogg ska ju inte ta år energi.



Urk här hemma... magsjuka är inget vidare hörru...

2009-04-06 @ 13:29:13
URL: http://brunetthella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0