Att vakna med en låt på huvudet!

Vaknade nu 05:48 med en låt på huvudet som antagligen har snurrat runt i skallen hela tiden under min 7,5 timmars skönhetssömn och som jag kanske t om har nynnat på i sömnen. För den satt som en smäck i huvudet kl 05:48 och jag studsade upp ur sängen och började dansa glatt.

Jag har också hört att det är väldigt vanligt att man överdriver när man återberättar något och att vi gärna spär på historien med ca 10% av själva sanningen.

   

Så det där med dansen kanske bara var lite, lite överdrivet..


Kommentarer
Postat av: Linda (svägerskan)

Lite kuriosa om mig. Jag vaknar varje morgon med en låt på huvudet, har gjort så så länge jag kan minnas. Till saken hör att det inte alltid är de bästa låtarna, nu t ex är det ofta barnlåtar som jag sjunger för H. Men vad gör man?

2009-04-30 @ 10:11:24
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha men den är bra;D

2009-04-30 @ 18:44:18
URL: http://www.halshammar.se
Postat av: Sanna

Underbart... hoppas att du får en underbar Valborg

KRAMISAR sötis!!!

2009-04-30 @ 19:20:04
URL: http://sannasegna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0