Sleepy me!

Idag blev det en sovmorgon som jag inte ens hade räknat med. Skönt var det i alla fall och idag känner jag mig så mycket mer utvilad. Är lite känslig när det gäller det där.

En trött Marielle= Grinig, jobbig pain in the as Marielle

Idag ska jag försöka behålla lugnet och helt enkelt bestämma mig i förväg vad jag vill. Till råga på allt så är det faktiskt mulet ute så då behöver jag inte drabbas av panik bara för att jag råkar stanna inomhus.
 
Så förhoppningsvis kommer även dagen göra mina kära familjemedlemmar gladare eftersom deras mamma/fru inte stressar upp och blir galen. 

/Sol i all ära men vilket dåligt samvete man kan få!  

Kommentarer
Postat av: Linda (syster)

Ja vad ska vi göra..

2009-04-05 @ 11:19:32
Postat av: Kicki

Tänk vad lite sömn kan göra gott! Ha en bra söndag, nästa vecka kommer solen åter.

2009-04-05 @ 15:03:04
URL: http://minavardagsbestyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0