The biggest fan!

Jag tänkte här presentera mina favorit Kylies.

Egentligen helt utan inbördes ordning för jag skulle kunna ge er så många fler men tycker kanske att det skulle bli lite tjatigt då.

1) Nummer ett tar oss tillbaka till en svunnen tid då jag antagligen var mycket mindre än vad jag är idag.

   

2) Nummer två får mig att minnas en tid då jag var discodrottning och fullkomligt ägde dansgolvet.



3) Nummer tre en nyfunnen favorit.



4) Nummer fyra får mig att tänka att, om Kylie kan få en sådan snygg rumpa så kan jag...



5) Nummer fem ...snart discodrottning igen.. 



Keep it up girl!


Nä, det får bli en till...



 


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Tack så mycket för dina snälla ord i hos oss :)

Blev jätteglad! Jag måste kika in här igen så jag hinner titta runt lite, just nu måste jag rusa :)

Ha en bra kväll.

Mvh

Petra

2009-04-22 @ 19:11:54
URL: http://balderbordeaux.wordpress.com
Postat av: Anna

Du prickade in mina favoriter med Kylie ;-D

2009-04-22 @ 20:25:11
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0