Alive but not kicking!

Jo, jag är hemma nu, IGEN och jag lever. Jag har bara haft semester så länge nu att jag nästan har glömt bort hur det känns att vara effektiv. Hur jag gjorde innan semestern då jag kunde lägga in ett blogginlägg samtidigt som jag slängde in en tvätt i maskinen samtidigt som jag lagade mat och torkade småbarn i rumpan. Men det blir snart ändring på det för vem kan hålla på att leva ett sånt här liv i all evighet med sovmornar, långa frukostar, lata eftermiddagar med uteluncher, shopping till plånboken blöder och stekning i solen. 

Njae, eller när jag tänker efter så kanske jag skulle kunna leva så här ett tag till faktiskt.



Natti natt!

  
   

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag skulle nog kunna leva det där livet ett bra tag ;-) Kram på dig!

2009-08-07 @ 08:07:20
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: melanie

ja samma här, ett bra tag till faktiskt:)

2009-08-07 @ 11:02:50
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0