En bot som heter duga!

Med risk för att låta som ordförande i präkigasterådet så måste jag bara säga att en rask långpromenad i friska luften med grym musik i örorna är det absolut bästa mot en seg "dagen efter åkomma" Kanske inte mot hosta då men ska man ändå hosta så kan man ju lika gärna göra det i friska luften. 



Nu när jag ändå är igång så är det väl bara fortsätta.

Ska strax iväg för att köpa gymnastikkläder, gymnastikpåse, skolväska och gymnastikskor
till min 108 cm långa snart 6 åriga "stora" tjej.




Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Duktiga du :-) Jag sa ju att kräftor är förrädiska ;-) Kram Nina

2009-08-23 @ 12:50:52
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0