Casual friday or not casual friday!

Jag har blivit så vis med åren...Jag har nämligen kommit på att ju äldre du blir desto mer casual blir man på fredagar eller? Jag tänker så här. Innan det här livet med barn och familj så får jag ju ändå säga att jag spenderade fler fredagskvällar ute än vad jag gör idag. Då var ju fredagar en dag då man kanske klädde upp sig för att ev. gå ut efter jobbet. Desutom så kanske man även var ute på lördagen också och kanske en bio eller middag ute på söndagen. Det här innebar ju att man faktiskt var ganska så trött på måndagen och lite in på tisdagen med. Egentligen så repade man ju sig inte förens på fredagen då det var dags för nya utetag. Så här är det inte idag....Idag är måndagar min piggaste dag och fredagar den dagen då jag är som tröttast och då föredrar att klä mig lite mer casual.


/ Gäsp!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0