Freudiansk felskrivning!

Jag fick mig ett gott skratt idag ( tack J) Vi är några tjejer på jobbet som lunchar tillsammans varje dag och vi satt som vanligt och småpratade om ditten och datten. Så kom vi plötsligt in på ämnet felstavat. Ni vet ibland när du ska skriva ett SMS eller ett mail och du råkar vränga till bokstäverna i orden. Då berättade min kära vän J att hon precis hade fått ett sådant av sin kompis som hade sett lite bilder på J och hennes man där hon hade kommenterat med följande:

OBS! känsliga läsare varnas!

" Ni ser ut att ha mycket ku(k) du och din man" 

Jag tror nog att tanken från hennes kompis sida var att det skulle vara ett L...

Ett gott skratt förlänger livet sägs det så nu måste jag i alla fall få leva 1 år längre... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0