No stress!

Kan ni tänka er att jag bestämde mig för att hoppa över träningen idag. Jag kände att om jag skulle hinna till träningen 18:30 så skulle jag behöva få laxen i ugnen att bli klar, äta middagen, hitta mitt träningskort och byta om på mindre än 15 min. Det var lite för kort om tid även för en sådan som jag. Speciellt med tanke på att jag har en son som bara älskar att gömma saker på de allra mest konstigaste ställen. 


..i A:s gummistöveln låg mitt träningskort...men med tanke på att jag hittade min mobiltelefon i den andra stöveln igår så var det kanske inte så konstigt ändå..

Istället blev det en väldigt lugn middag med en semla efteråt som pricken över i:et.



/ Peace!
   


Kommentarer
Postat av: Linda

jag har inte ätit semla ännu

2009-02-25 @ 20:40:12
Postat av: Anonym

Det var REA på kvantum idag. 5 kr styck :-)

2009-02-25 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0