Spårlöst försvunnen..

Den här lördagen har har som de senaste lördagarna börjat med lite barngympa i Lekstorpshallen. Det är lika spännande varje gång vi är där för varje lördag så har C och jag en förhoppning om att, kanske är det idag, just idag som A verkligen börjar följa de rörelser som skall göras på barngympan. Men nä...inte idag heller. När alla andra gör som barngympaledaren säger att man ska göra så tvärvägrar A och det brukar sluta med att C och jag är de som utför hela gympapasset medans barnen har tröttnat på att lyssna och gör något annat istället. Det är väl ungefär då man undrar varför man gör om det om och om och om igen..Den enda gången som A verkligen tycker att det är kul är när vi ska lägga oss på golvet för att bara ligga där och slappna av....Det säger ju allt om hur den gossen kommer att bli...

   

Efter det var det dags med något så fruktansvärt deprimerande här hemma. TVÄTTHÖGEN!!! Den enda anledningen till att jag har tagit med det idag i min blogg är för att jag vill ha ert medlidande. Finns det något tråkigare? Möjligtvis att plocka ur diskmaskinen då... Kommentera gärna!


Givetvis så har vi suttit bänkade framför tv:n ikväll. Det har ju varit Melodifestival.!! Lika fascinerande varje gång eftersom vi alltid lyckas sitta och titta på den med en bunt lätt högljudda barn....:-) Så man vet egentligen aldrig riktigt hur låtarna lät men man kan ju alltid gå efter utseende...



En pinpinett söt A som dansar till Måns... Det är mammas pojk det!

Så här en lördags kväll (som man har sett fram emot ungefär sen i måndags) så kan jag ändå inte sluta att förundras över det faktum att man oftast är trött och somnar ganska gott (relativt tidigt) för att sen vakna på söndagmorgon och inse att det snart är måndag igen......

Helgen är m a o spårlöst försvunnen!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0