Tid!

Jag kan ibland få frågan från andra hur jag hinner med allt. Eftersom jag jobbar mån-fre, har två små barn att hämta på dagis, "hänger" på gymmet ca 4 dagar i veckan och dessutom måste sova, äta, mysa med barnen och kela med C emmellanåt så kan det ju anses som om jag inte har så mycket tid över. Framförallt nu när jag har börjat blogga också. Jag har verkligen gett den där frågan en rejäl funderare för vad är det som skiljer mig från er andra?
Jo, nu ska ni få höra. Vi måste ju alla göra lite avkall och uppoffringar här i livet, för dygnet har ju bara 24 timmar. Så bortsett då från att jag är expert på att göra flera saker samtidigt. T ex att blogga och titta på tv samtidigt som jag lyssnar på ljudböcker och låtsas som jag hör C när han försöker prata med mig. så är det faktiskt så att det trots allt är:

"Bättre med lite skit i hörnen, än ett rent helvete"



Så här kan det se ut i familjen Ekeners hall...



Oj, så det kan gå..



Ja, tvätthögen då!!



...också lite kaksmulor...men de har legat där några dar så de kan ligga där lite till.

Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Carl

Nu har du ju förstört vår fina fasad ;-)

2009-02-17 @ 18:15:27
Postat av: Anonym

Tack Marielle! Så underbart att se att man inte är ensam om att ha död på krukväxterna eller låta skiten ligga till den riktigt sitter fast i mattan. Varför lägga in kläderna överhuvudtaget - de ska ju snart fram igen! ;)

2009-02-17 @ 18:36:51
Postat av: Brunetthella

Å jag som trodde du va pedant...

2009-02-17 @ 21:09:36
URL: http://brunetthella.blogspot.com/
Postat av: Brunetthella

Å jag som trodde du va pedant...

2009-02-17 @ 21:11:37
URL: http://brunetthella.blogspot.com/
Postat av: Carina

Så skönt att man inte är ensam om att låta röjningen hemma komma i efterhand. ;)

Kram Carina

2009-02-18 @ 17:45:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28655/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0