Underställ?

Jag har blivit helt såld på underställ! Ja, jag vet. Jag låter som värsta freaket. Men då tänker jag inte på dessa gamla svettiga 70:tals underställ som fortfarande finns utan på riktigt fräscha, färgglada "snygg" underställ. För det första är det ett fantastiskt skönt plagg att ha på sig. Man kan sova i ett sådant, man kan promenera, jogga, åka skidor eller bara ha på sig för att det känns bekvämt. Kan man kanske komma till jobbet iförd bara ett underställ?


Mitt nya underställ från Kari Traa


Svettigt gammalt 70:tals underställ....  

/ Be aware!   

Kommentarer
Postat av: Malin (syrran)

.. nja att gå till jobbet iklädd bara underställ e anske inte riktigt att rekomendera.. haha.. men snyggt med ROSA!! vill mä ha..=)

2009-02-23 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0