En samlare!

Idag, mina vänner har jag varit hos Linn. Det är en av alla kusiner till maken som har en hudvårdsalong i Ljungskile. Jag har med andra ord haft det riktigt skönt idag. En väldigt avslappnade ansiktsbehandling stod på tapeten. Så till den grad avslappnande att jag slumrade till och vaknade av min egna snarkning. Då är det väl tur att vi känner varandra så bra. 

Naturligtvis inhandlades det lite också och ni säger kanske som maken min tänker "du är ju inte riktigt riktig någonstans" men mer smink av märket I d blev det.



En del samlar på frimärken medans andra samlar på Id smink.

(det blev förresten ingen av de filmerna igår kväll. Istället blev det filmen Varannan vecka med bröderna Herngren som jag för övrigt inte alls tycker att ni behöver se)

Ha en skön torsdagskväll i sommarregnet.

 

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Haha, sådär säger min sambo till mig varje dag!

Ha en härlig torsdagkväll!

2009-07-23 @ 19:16:35
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jessi

Du, det är pissväder i Lisch oxå, har regnat sen kl 10 imorse. Men jag har varit på massage idag så jag mår bra ändå!

2009-07-23 @ 20:55:53
URL: http://jessi75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0