En kort sammanfattning!

Som jag skrev i häromdagen så kände jag att mina blogginlägg hade förändrats lite och jag skrev också att jag gärna ville ha era  synpunkter om vad ni gillade att läsa om just på min blogg.

Av era kommentarerna att döma så måste jag själv säga att det faktiskt känns som att min blogg ändå innehåller det som ni just vill och tycker om att läsa. Och efter en tids vidare fundering så kom jag på att det kanske är just därför som ni gillar att läsa min blogg.

Som jag själv ser det så försöker jag blanda mina inlägg med djupsinniga tankar och funderingar om min vardag, i min mammaroll men likaså om mitt intresse för träning och min stackars mammas sjukdom. Men också med fjanterier och ironiska inlägg om allt som gör livet roligare och som hör livet till. För det är så jag tror att man uppfattar mig om man lär känna mig. 

För jag är sådan som person som funderar mycket. För jag kan vara ganska så introvert ibland och jag blir då väldigt självupptagen när jag funderar som mest. Men samtidigt så är jag mycket social och gillar ha folk omkring mig men kanske inte med mig som mittpunkt.

Men jag gillar också det ytliga ibland och jag kan inte förneka att jag har ett stort intresse för kläder, skor, skönhet och träning. Men med det inte sagt att hela jag är sådan och därmed inte heller sagt att jag kanske är så intresserad av ta del av andra människors dagsinköp. Därför så är min personliga åsikt att bloggar om andras tankar och funderingar blandat med deras vardag och underfundiga fjanterier är de allra bästa. 

Jag kan därför bara säga att jag kommer att köra på som jag brukar. Mina långa innersta funderingar ligger kanske bara just nu i vila. Kanske just för att min årstid är nu och jag njuter. Bekymmer och djupaste tankar hör mörkret och hösten till och jag kan nästan lova er att de vaknar till igen då när den årstiden som jag avskyr allra mest görs sig mest påmind.

Så för er som bara väntar tills den dagen är kommen. Håll ut..håll ut... 



Over and out!

     

Kommentarer
Postat av: melanie

det tycker jag låter bra, för det var ju just därför som jag fastnade för din blogg, för att den är just som den är:) ha en toppenbra onsdag!

2009-07-01 @ 12:22:14
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: Malin (syrran)

Tycker du bloggar om sånt som e både intressant och roligt att läsa om.. jag som ändå känner dig tycker det e roligt att se vad som händer i era liv utan att behöva höras av varje dag.. på detta sätt har jag ju koll på vad ni gör och vad som händer..=).. hmm.. dax att klippa A snart eller??...

2009-07-01 @ 17:46:32
Postat av: Emma-maria

Din blogg är min favorit! Det ingen modeblogg, ingen mammablogg och ingen humorblogg, det är en personlig blogg med mycket djup, en del sorg, värme och tänkvärda ord men även med humor, skratt, barn och glam! Det är underbara bilder från vardagen (och fest!) och man känner sig helt enkelt hemma här!

Jag har ju inte följt din blogg alltför länge och kan inte riktigt uttala mig om före och efter, jag kan bara säga att jag tycker den är toppen! :-)

2009-07-01 @ 20:45:13
Postat av: anne

Så bra, då tycker vi ganska lika då! :)

2009-07-01 @ 21:22:23
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0