Brainvacation!

Jag är på semester och likaså är min hjärna. Jag tror inte att jag har varit så här tankefri på väldigt, väldigt länge. Jag som annars tänker hela tiden, på allt och ingenting, dygnet runt.

Jag som i vanliga fall går omkring och har tusen olika slags ideér och funderingar på saker som jag kan lägga in på min blogg, har nu helt plötsligt drabbats av idétorka och då får inlägget handla om just idétorka.

Kan det möjligtvis vara så att nu när man mår som bäst, med en liten paus i tillvaron så slår hjärnan inte lika många tankevurpor längre eller kan man kanske rent krasst säga att tankar är kroppens ventil för att man inte mår bra, varken kroppsligt eller själsligt och då kanske det är dags för en liten semester för både hjärta och hjärna?



  

Jag har i alla fall en underbar semester.

/ Må så gott mina vänner!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0