Ett inlägg om ett inlägg!

Jag tänkte skriva ett bra och innehållsrikt inlägg om postivt tänkande men jag är så trött och så frustrerad. Istället blir det ett gnälligt och tråkigt inlägg och jag är ledsen om jag uppfattas som det idag men vissa dagar så känns allt bara så frustrerande och jobbigt. Det känns som om hela livet bara rusar förbi och jag inte riktigt hinner med. Jag får dåligt samvete för att det ser ut som det gör här hemma. Jag får dåligt samvete för att jag borde vara en käckare mamma och leka roliga lekar med barnen och jag får dåligt samvete om träningsnarkomanen inom mig inte får träna. Lös den ekvationen någon? Därför blir det bara en tråkigt och gnälligt inlägg idag, 

Imorgon tar vi nya tag med lite AW och bowling med tjejkompisarna på jobbet. Synd bara att det jag hade tänkt att ha på mig imorgon var tvunget att tvättas, så nu måste jag sitta här och vänta på att tvättmaskinen skall bli klar och jag som är sååå trött....


Marielle som tittar på Medium samtidigt som jag bloggar och väntar på att tvätten ska bli klar.

/ Sällskap någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0