Mitt ABC!

A SOM I ANSIKTSDRAG: Ganska litet ansikte, spetsig näsa!! 
B SOM I BOENDE: 1½ Plansvilla
C SOM I CIVILSTÅND: Gift
D SOM I DRÖMJOBB: Krönikör kanske...
E SOM I ENERGIGIVARE: E och A och min träning (C också för den delen)
F SOM I FAVORITGODIS: Mörk choklad. Räknas torrrostade jordnötter som godis? 
G SOM I GODASTE MATEN: Räkor!!!!
H SOM I HUSDJUR: Två katter. Missi The She/he cat och Mugge The Prince!
I SOM I INTRESSEN: Min blogg, min träning och mina små. 
J SOM I JOBB: Försäkringsadministratör.
K SOM I KÖR: Kör en Mitsubishi Colt eller C: s Volvo V70.
L SOM I LASTER : Torrostade jordnötter!!!
M SOM I MUSIK: Allätare! Lite rock, lite RNB , lite av allt m .m.
N SOM I NAMN: Anna Marielle
O SOM I OINTRESSANT: Osäkra människor.
P SOM I PERSONLIGHET: Godtrogen, omtänksam och ett anpassningsbart mellanbarn. 
Q SOM I QL: Att gå på bio, att semestra med familjen och härliga middagar med nära och kära.
R SOM I RUSDRYCKER : Mousserande vin!
S SOM I SHOPPING: JA TACK! mer än vad som borde säkert.
T SOM I TV: Medium på TV4, Desperate housewifes på Femman och många andra tv-serier.
U SOM I UNIKT MED DEJ: Allt är unikt med mig! Finns bara en av mig och det är JAG!
V SOM I VARDAGSKLÄDER: Leggins och tunika
X SOM I XTREMT BRA LÅT: Just nu! Beyoncé Halo, imorgon någon annan....
Y SOM I YNGEL : Två små E 5½ och A 3½.
Z SOM I ZZZZZZ.. ZOVA: Ja tack! gärna och helst när jag bara inte kan somna...
Å SOM I ÅLDER: En nybliven 33 åring.
Ä SOM I ÄCKLIGT: Äckliga fötter!
Ö SOM I ÖNSKAR SEJ: En egen bärbar dator och en himla massa nya kläder, skor, väskor och en härlig semester till Thailand! Ja tack!



Den här lilla övningen har jag lånat ifrån en av mina läsare...tack så mycket :-)

/ This is me...who are you? 

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du blev inspirerad!

2009-03-23 @ 19:02:01
URL: http://wwwtess74.se.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0