More glamour less reality!

Jag vill ha mer glamour i mitt liv. Mera glitter och mera lyx. Jag vill kunna göra det jag vill, precis när jag vill. Jag vill kunna köpa det jag vill, resa dit jag vill, äta det jag vill och kanske t om dricka ett glas mousserande Asti Cinzano när jag vill....

Väd hände med mitt glamorösa vardagsliv? Var det någon som kom och tog det ifrån mig? Vad det inte så man skulle få leva när man gifte sig och skaffade barn? Att jag som lyxhustru skulle få hitta på vad jag ville på dagarna med min makes dyrt förtjänade pengar.

Jag känner mig grundlurad och tycker inte att det är något kul längre. Nä, in med lite mer glamour i mitt liv vet ja...

  
   


Jag vet, ena dagen nära till naturen andra dagen som lyxhustru...men man kan faktiskt var lyxhustru ute i naturen också liksom man kan vara naturlig lyxhustru...njae...

/ Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Jag tänker:

Ja, jag vill leva La dolce vita....

2009-03-18 @ 09:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0