Upp som en sol ned som en pannkaka men så lite upp igen!

Den här veckan har bestått utav många olika känslouttyck. Veckan började väldigt bra med skatteåterbäringen och lyckan var total, även lite upplyftande och inspirerande föreläsning följde dagen därpå. Men sen i mitten på veckan så började besvikelsen och frustrationen över vissa saker i mitt liv som jag idag saknar medel att påverka, komma krypande åter igen och jag kunde då inse att en massa ångest var ett faktum.
 
Så när hela lördagen gick till att fundera ut varför det blir så här och hur otroligt tröttsamt det är så kände jag idag att det enda som återstod att göra utav helgen var att bara få ha en härlig söndag med min underbara familj. 



En skön söndag med middag på restaurang, lekpaus i solskenet, fikastund på Aludden Providore för att fånga upp härliga minnesbilder från våran bröllopsfest och ett avslutande kärt besök hos vänner.

/ En söndag när den är som bäst! 
    


     

Kommentarer
Postat av: Längan

Mycket trevligt att få så fint besök! Dörren är alltid öppen för er.

2009-03-30 @ 16:20:02
Postat av: Marielle

Tack så jättemycket. Ni har verkligen fått det fint men jag kan förstå att det har var kämpigt också.

2009-03-31 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0