"##¤#%"/&/¤¤#¤#"#"¤#¤%¤!!!!

I mitt jobb så pratar jag väldigt mycket med kunder och jag får nog säga att de allra flesta är väldigt trevliga, sakliga och har det uppstått något missförstånd så är de ändå väldigt förstående och likaså är vi. Men det finns undantag och ett stort sådant fick jag äran att prata med idag. Ett stort undantag som inte var utav den här världen.

Eftersom jag under samtalet inte kan häva ur mig all frustration och ilska som jag känner, då jag för övrigt inte heller får en syl i vädret eftersom kunden vägrar att lyssna, så tänkte jag göra det nu istället.

Så håll i hatten....

Satans J-la !"#¤#¤E%R%R&T%&/&&//(/()()(=))=)=)=?=)?=?######&%¤%¤#¤())==?==((&/&%¤%&&(/()(=)(=)(=))()=(?=)?T%¤#""!"!"#¤#¤%%&&//(()))()()/¤%#¤"#!""#"#¤#?`?==?)()((/&%%#¤"#!""!"##¤%¤&/(())=)==?=))//&%%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.....Puh, så skönt det känns nu då.

Så när vi ändå är inne på att vara arg, har ni varit inne på den här sidan och läst någongång? Där finns det exempel på många knäppa typer. Vissa är säkert befogade men ibland undrar man om det inte är lappskrivaren i sig som är problemet. Underhållande är det i alla fall. 



Nu ska jag ta all min uppdämda energi och ta mig en lättare sväng ut på bygden med mina löpskor,
för nu är det bara 3 dagar kvar tills lördag
och 
vad händer på lördag då?

  



 


Kommentarer
Postat av: soffie

oj

hoppas joggingturen utlöste all frustration

ja vad händer på lördag?

2009-05-13 @ 19:33:04
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: messan

Hihi..ja visst är det svårt att hålla sig speciellt när man vet att man bara måste. Som tur är så är det ingen som hör ens tankar:)



Misstänker att jag kommer stöta på "hatobjektet" igen eftersom jag HÖRT henne förrut;)

2009-05-13 @ 19:33:05
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Jessi

Ja...vad händer på lördag?

Och det finns ju alltid såna där jobbiga/otrevliga/allmänt störiga personer... Har allt funnits en gång eller två som jag helst har velat "råka" spilla en hel kantin med sås eller nåt på nån på jobbet men det är ju som sagt bara att bita ihop.

Hoppas kvällen är bra iaf! :)

2009-05-13 @ 19:36:29
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Revell

Tyvärr finns det människor som faktiskt är riktiga kräk. Det är inte alltid det fungerar men oftast brukar jag tänka som så att denna människa är faktiskt inte värd min energi och med den inställningen försöker jag att behålla mitt lugn (men som sagt, det fungerar inte alltid =) Det som definitivt skulle införas är en dag på året där alla som jobbar i serviceyrken får säga precis det man vill till kunden - sicken dag det skulle vara!! =)

2009-05-13 @ 19:44:36
URL: http://blogg.revell.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0