Dentrettioförstamajtjugohundranio!

Vilken fantastisk mors dag jag har haft idag och det bästa av allt är att den inte är riktigt slut ännu.



Vi började eftermiddagen med lite brunch på Aludden, samma ställe som vi hade våran bröllopsfest på.
Så för oss är det här stället och dess omgivningar lite extra speciellt.



Efter maten funderade barnen på att ta sig ett dopp.



Vilket dom gjorde också.

 

Sen var det dags för lite metande och petande i vattnet.



..och en mor som blir firad..

Efter våran härliga dag så åkte vi även hem till min mamma för att ge henne en liten mors dags blomma och för att fira henne med lite pompa och ståt och med lite prinsesstårta så klart.

Hur har er dag varit idag?

  

Kommentarer
Postat av: Jessi

Låter som en härlig dag! =))

Jag har varit på klassfotboll halva da'n och hejat på mitt "extra-barn". Och blivit lite röd på näsan...

Andra halvan har jag bara slöat och hållit mej ifrån solen.

2009-05-31 @ 20:29:23
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Linda (svägerskan)

Vad mysigt ni hade det! Och barnen såg för söta ut i bara trosorna/kalsongerna vid strandkanten. Lite kallt kanske?



Jag hade en underbar mors dag. Vi har sagt att vi inte ska fira nåt särskilt, men Ville och Hanna kom med ett kuvert vid sängkanten igår morse. Hanna log till och med när hon gav gram kuvertet (hon förstod nog vad hon gjorde, tror du inte det?). Jag fick ett presentkort hos Linn på en ansiktsbehandling. Ville slog på lite stort eftersom jag har ordnat med Hannas namngivning så mycket. Trevligt!

2009-06-01 @ 07:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0