Frågeformulär!

0. Var hittade du denna lista, länka till inlägget: Kattis
1. Hur gammal är du om fem år? 38 år
2. Vem var den sista du träffade? Min lilla stumpe E men det tog sin lilla tid att skriva det här så nu skulle jag nog säga min man och nu är det min lilla E igen.
3. Hur lång är du? 159 ½ cm
4. Vilken var den senaste film du sett? På bio var "Män som hatar kvinnor"
5. Vem ringde du senast? Min man om middagshandlingen. 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag var hemma vid 12 men somnade först efter 1" Till min kära väninna Elin.
7. Vad är helgens planer? Namngivningkalas för barnens kusin, lilla Hanna.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS när jag inte kan ringa eller när jag inte orkar prata i telefon
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Nu var det faktiskt ett tag sedan och det dåliga samvetet kopplades genast på..
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 05:40
13. Har du någon gång hittat en katt? Njae, räknas hemlösa katter på Rhodos?
14. Vilken är din favoritplats? I värmen, solen, stranden, sängen, favoritsoffan...
15. Vilken plats föredrar du minst? Kanske en gynstol? :-(  
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte så stor skillnad från nu kanske.
17. Vad skrämde dig som barn? Lekar där det innebar att man skulle bli jagad. Jag var verkligen livrädd.
18. Vem fick dig att skratta senast? Antagligen min lille pruttunge A.  
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nope, har några stycken någonstans
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har två bärbara och två stationära
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med linne och underbyxor :-)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två+två av C:s kuddar. 
23. Hur många landskap har du bott i? Öh! två?
24. Har du någongång spytt på någon? Alldeles säkert när jag var liten bebis. Eftersom mina barn var ena riktiga kräkbarn så förutsätter jag att jag var det jag med. I vuxen ålder Nej!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor och barfota. Strumpor har jag bara när jag fryser.
26. Är du social? Ja, fast med introverta inslag.
27. Vilken är din favoritglass? Just nu all sorts Ben & Jerry glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, resa och antagligen köpa på oss en massa onödigt.
29. Tycker du om kinamat? Ja, ibland.
30. Tycker du om kaffe? Nej (fast bara med sprit i)
31. Till frukost? Nej, helst juice men te går bra också.
32. Sover du på någon särskild sida? Njae, fast kanske ändå mest åt det hållet som ger mig fria luftvägar.
33. Kan du spela poker? Klädpoker Yes!
34. Tycker du om att mysa? Ja, en spontan mysstund kan vara väldigt trevligt. 
35. Är du en beroendemänniska? Jo, jag kan nog allt bli beroende av diverse olika saker
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, inte vad jag kan komma på just nu.
37. Vill du ha barn? Jag har redan två och är nöjd för tillfället men man vet aldrig.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Läste dock Franska C och Italienska C på gymnasiet.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, med min mamma.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool eller kanske hav.......eller pool eller hav eller...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Planteringsblommor just nu för tillfället. 
42. Äger du dyra smycken? Njae, mycket är bara bling bling.
43. Har du någon gång testat narkotika? Faktiskt ALDRIG!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Middagsmaten...men skrev först Pollygodisar men det här inlägget tog sin lilla tid att jag hann äta middag också.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Våran lilla A. Han kläcker sådana härliga kommentarer.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på magen efter A:s födelse.
47. Vad har du för ringsignal? Robin och Kleerup. "With every heartbeat".
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej. eller vart går åldersgränsen?
49. Flirtar du mycket? Nej, inte mig veterligen.
50. Vart togs din profilbild? Profilbild på bloggen? På Model Lab i Göteborg 
51. Kan du byta olja på bilen? Kanske, kanske inte....
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope! Never ever..
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag lyssnade till Magdalena Graafs "det ska bli ett sannt nöje att döda dig"
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, IForm
56. Dansar du i bilen? Det kan nog rycka på en axel eller två ibland, ja. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Antagligen någons personnummer eller avtalsnummer.
59. När var du i kyrkan senast? I augusti när goda vänner gifte sig.
60. Vilka personer utmanar du: Alla som läser detta!




Kommentarer
Postat av: messan

Jag är tillbaka igen...om du vill!

Intressant utmaning... :)

Kram

2009-05-25 @ 23:16:06
URL: http://www,jagochminms.blogspot.com
Postat av: Daniel

Intressant!



Å vad fin du e!

2009-05-26 @ 06:48:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jessi

Jag antog utmaningen!

2009-05-26 @ 13:00:56
URL: http://jessi75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0