Badrumsskåpet!

Jag är ett stort fan av den här tjejens blogg och är där inne dagligen och läser och inspireras av sminktips och annat så det var ju inget undantag idag heller. Lindas blogg handlar mycket om make up och hudvård och idag ställde hon frågan om hur vi som läser hennes blogg sköter vår hud. Om vi har skåpen fulla med produkter eller om vi är tvål och vatten tjejer/killar.

Detta är ju givetvis ett mycket hett ämne för mig så här tänker jag nu ge er ett smakprov på vad som finns i mitt badrumsskåp och då har jag faktiskt två eftersom jag är den tjejen som gör sig i ordning dagtid i ett badrum och för kvällen i ett annat på övervåningen.



Men var det någon som blev förvånad egentligen?

Frågor på detta? Jag svarar mer än gärna =)



 

   

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Gud vad lustigt! Jag fick precis tipset om hennes blogg av en annan kompis :-)



Fattar att du är uttråkad.... Blev ingen träning för mig idag heller. Känner fortfarande av lite huvudvärk och hosta, så jag går varligt fram... Yoga imorgon, och kanske kanske kanske lite löpning framåt helgen :-) Ha en fin dag!



Kramar Nina

2009-11-18 @ 15:47:03
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Catharina

Groventrè och finhall har jag hört talas om men olika badrum för dag och natt, hmm. Så beroende av vilket badrum herr Ekener ser sin fru gå in i så vet han alltså vad som vankas. Partypingla eller vardagsbabe:)

2009-11-18 @ 21:12:56
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Lilla a

Din hy skvallrar om att du är duktig på att sköta om den. Jag är tyvärr inte riktigt lika bra på det men jag försöker bättra mig. Vilken är den bästa dag och nattkrämen enligt dig?



Lilla a

2009-11-19 @ 11:21:17
URL: http://gladdagboken.sel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0