Bloggtorka it is!

Kanske inte så mycket för att jag har bloggtorka utan mer för att det var en kul grej. Hos Anne hittade jag den här bloggtorksinlägget som jag nu kopierar:

En lista!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Ett leende - och den här.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

makens näsa.


3. Vad var det senaste du såg på TV?

Någon Innebandymatch med halvt öga

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

21:35 (Hmmm Klockan är 21.38)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ljud från något konstigt program på tv om mountain bikes....


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Nu när jag kom hem från ett svettigt Bodypump pass.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Lindas sminkblogg.


8. Vad har du på dig?

Vitt linne och mina söta rosa mysbyxor.


9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

Ja, absolut kan bara inte komma ihåg men det är ju snart dax att nana igen så... 


10. När skrattade du senast?

Nu när jag grep tag om makens näsa och han undrade vad sjuttan jag sysslade med.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Fyra inramade fotografier där vardera bild föreställer mig, maken, dottern och sonen när vi är omkring 1 år gamla.


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja, igår när det var svinkallt ute och vi stod och väntade på tomtarna i Alingsås så stod det en milt sagt stor karl där med täckjacka och shorts....kanske lite varm om just benen =)

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lite småkul.


14. Vilken var den senaste film du såg?

Med helt öga eller halvt?. Med helt öga var det nog Änglar och demoner.


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa

    Antagligen förköpa mig på så många stövlar som man kan ha utan att tolkas som galen men kanske lite lite smink också .

    ....och naturligtvis något till maken och barnen....naturligtvis..absolut..självklart..inte att förglömma.

16. Tycker du om att dansa?

Japp, gärna till ösiga låtar där man riktigt får "headbanga".


17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Nu har jag ju barn och dom redan heter något men när vi väntade dottern så hade vi Hugo som namn på "henne" och när vi väntade sonen så hade vi Alma som namn på "honom".


18. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

Jappedapp, absolut...och gärna där det är lagom varmt.

 

Om någon annan har bloggtorka, så varsågod; fördriv en stund med ovanstående frågor!



Kommentarer
Postat av: Lilla a

Hej Marielle,



Du brukar ju alltid röra på dig på ett eller annat sätt. Vill inte du vara med på min utmaning? Ifall du vill det så lägger jag till dig.



Nu skall jag dock gå och nana.



Kram lilla a

2009-11-30 @ 22:13:13
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0