Fortsättnings följer...!

Ett litet förtydligande angående föregående inlägg om penseln....





1, Är min suddskuggpensel som jag skrev tidigare om. Den används efter det att du har lagt färdigt dina skuggor och du vill sudda ihop kontrasterna.

2, Används främst till skuggor med ljusa pigmenteringar som jag brukar lägga på hela ögonlocket, alternativt en skugga som du vill ha som highlighter.

3, Används främst till skuggor med mörkare pigmenteringar som du kanske bara vill lägga på en del av ögat. Exempelvis för att markera ögongloben eller för den mörkare skugga du vill ha i ytterkanten av ögat.

Förstår ni vad jag menar?




(detta är ett litet axplock av mina penslar som man kan tänkas behöva för att lägga en snygg ögonmake up)
    


Kommentarer
Postat av: Malin (syrran)

silka tips!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0