En sak i taget!

Barnkalaset är avklarat och alla barnen gick hem nöjda med varsina godispåsar. För vad är ett barnkalas utan en godispåse eller vad är ett barnkalas utan korv och bröd, Marängswiss, snurra flaskan eller sätta knorren på grisen? Så gick det till på min tid då barnkalas begav sig och så var det även idag.




Nu kan jag äntligen börja koncentrera mig på att börja
organisera med packningen inför resan till Turkiet på lördag.

Ska jag ha med mig fem par jeans, tre ylletröjor och två jackor utifall att.
Eller kommer dom bara att ligga kvar i resväskan helt oanvända?



  

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Japp, kräftskiva har blivit lite av en tradition hos oss på lördagar ;-) Inte mig emot, haha! Synd bara att man är så trött dagen efter... Men kolla in hos mig och se vad jag började dagen med...:-)

Ha en mysig söndagkväll!

Kram Nina

2009-09-13 @ 16:29:29
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: pappa

Ja barnkalasen förr gick inte av för hackor.

Ta du med dig jeansen, tröjorna och jackorna, Marängen, samt glöm inte extra långkallingar!

2009-09-14 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0