I dagarna 3 har jag...

Lämnat barn till dagis, suttit i trafikköer, jobbat, hämtat barn på skola och dagis, haft möte med sköterskor, tränat, oroat mig för katten, varit med mamma på sjukhuset, varit arg, förbannad och alldeles uppriven av frustration, försökt få tag på en veterinär, tagit katten till veterinär, hämtat en alldeles groggy katt från veterinär, duschat av en nerkissad och nerspydd katt, försökt få på katten en tratt över huvudet samt ge katten medicin och sårsalva utan att bli helt sönderklöst, varit på föräldrarmöten, fixat och trixat inför barnens stora barnkalas på söndag, svurit över hur j-la stökigt och orent vi har det här hemma, bråkat med trotsig dotter, tröstat en ledsen son, försökt att inte glömma något inför alla skolans aktiviteter, försökt få barnen att se någolunda ut inför skolfotograferingarna, funderat på om vi har allt inför vår resa om en vecka, blivit lite nojig för svininfluensan, skitit i att vattna blommorna för tredje veckan i rad, bestämt mig för vilken parfym jag ska köpa och haft lite svårt för att koppla av och somna........... 



Halleluja!




Kommentarer
Postat av: Catharina

Phuuu! Jag blir trött bara jag läser men jag vet hur det är men du får se till att njuta när ni väl kommit iväg på semestern. Ser för övrigt ut som du nästan sitter i startposen i yoga på bilden. Kanske nåt för dig? Mycket avstressande och alldeles underbart för kroppen. Jag tror jag har blivit Poweryogaberoende faktiskt....

2009-09-10 @ 17:58:13
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Jessi

Då kan du resa på semester med väldigt gott samvete tycker jag!! Och vad hände med katten som krävde veterinärbesök?

2009-09-10 @ 19:33:28
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Så himla snygg du är :-)

Vet du, jag tror jag vet en som har gjort sig väl förtjänt av räkor och vin imorrn ;-)

Kram Nina

2009-09-10 @ 20:19:05
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Brunetthella

Kram på dej Marielle!! :) Fan va jobbigt allt det där lät.

2009-09-10 @ 20:38:27
URL: http://brunetthella.blogspot.com/
Postat av: pappa

En helt vanlig dag, alltså!

2009-09-14 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0