Tröstäter gör jag!

För andra gången idag åker det ner i magen igen, första gången för att det var verkligen smakade gott med glass, maränger, chokladsås och strössel. Nu mest för att jag är helt hopplöst vansinnig och urless. Efter mer än två timmar och efter ett antal omprioriteringar av fall så fick min lilla kissemiss och jag äntligen komma in hos djurdoktorn. Lyckligt ovetandes kliver vi in i undersökningsrummet för att eskoteras ut igen efter dryga 5 minuter med en härlig förklaring att såret ser bra ut och att det behövs inte alls sys igen och allt kommer att bli så bra, så bra.

Jaha, men vad skönt att höra.....om det inte hade varit för allt som det har kostat mig. All tid men framförallt den lilla summan av 1 830 SPÄNN!!!!!!!! För vad???????????? Men det är lugnt säger dom för det täcker försäkringen. Jo, om man inte hade haft en självrisk på 2 500 kronor då!!!!!!!!!

Vanliga läsare tittas!!...höll jag på att skriva bara för att jag är så upprörd men jag menar naturligtvis.

Känsliga läsare varnas!!!!! 


Det är dock inget stryptag jag tar på katten även om det nu ser ut så och min upprördhet talar sitt klara språk.



(som nu mår illa, inte så mycket av
 såret för det här har jag vant mig vid utan
mer för att det nog inte är så jättebra att vräka
i sig marängsviss i ren frustration så här)  


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, fy katten (ursäkta, den var riktigt dålig, men jag kunde inte låta bli)! Stackars kisse!! :-(



Hoppas att marängsvissen hjälpte lite mot frustrationen. Kram Nina

2009-09-13 @ 21:07:44
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men vännen, vilka kostnader fast man har försäkringen också och som du säger för vad...TRATTEN kanske ..förstår att du är frustrerad vemskulle inte vara det..

Och du glass och maränger är alltid gott i lagom mängd...ler sorry...

Ta hand om dig och skönt att katten din mår bra och du får lägga dig på soffan och jäsa en stund så kommer du snart må bättre

PUSS OCH KRAM

2009-09-13 @ 21:29:50
URL: http://sannasegna.blogspot.com
Postat av: Eva

Men oj, stackars katt! :-(

2009-09-14 @ 13:04:39
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: pappa

Hade du doppat svissen i såret så hade du inte varit frustrerad över att ätit den. Då hade du inte ätit den als!

2009-09-14 @ 14:28:06
Postat av: Anna

HUTLÖSA priser hos dom där djurdoktorerna!

Och för vad? Vilken timpenning har dom egentligen,

nästan dyrare än hos tandläkaren.

Usch såret såg inte bra ut, hoppas det läker snart.



;-) flinar åt det där med att proppa i sig tills man mår illa, så gör jag oxå..

2009-09-14 @ 16:05:12
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0