Living my dream (in my head)!

Nu är det så här att det är fredag och för mig betyder det att det är en lugn kväll hemma. En kväll med något gott av äta, kanske något gott att dricka och framförallt avkoppling framför tv.n. Let`s dance brukar stå på tapeten i familjen Ekeners hus en fredagskväll som den här. Men för mig är det inte själva programmet i sig som lockar, eller alla fina glittriga klänningar, eller att få se de duktiga dansarna (nja, kanske lite då) utan för att jag brukar kunna drömma mig bort till ett liv som en fenomenal dansare. För i mina drömmar är jag nämligen en mycket bättre dansare än någon utav de proffisionella dansarna är. De spelar ingen roll ifall de har vunnit en massa tävlingar och är flerfaldiga mästare. För i mina drömmar är jag en helt grym dansare och tills motsatsen kan bevisas i mina drömmar så kommer jag att fortsätta att vara bäst.... :-)


I huvudet på Marielle!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0