Strumpfrustration.

Stressat på jobbet, stressat hem och stressat iväg för att handla. Så när jag äntligen kommer hem till familjen så upptäcker jag, när jag går "varvet" runt huset för att plocka upp diverse grejjer, att det ligger 6 par barnstrumpor på golvet vid tv:n. Vad är det här med strumpor egentligen? Både E och A tar alltid av sig sina strumpor! Här hemma, på dagis, hemma hos andra  t om när A ska gå på toa. Snacka om att vi har det jobbigt med att leta efter strumpor.
Strumpor gör mig väldigt irreterad. De försvinner när barnen tar av sig dom, de försvinner spårlöst i tvätten och framför allt så är de astråkiga att matcha ihop när man viker tvätten.  

Men vad är ett par tråkiga strumpor när man somnade gott och lätt går kväll :-)

Här kommer en skön låt som jag tänker lyssna på så här en härlig fredag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0