Tant Marielle!

Jag är sedan en tid tillbaka brunett och med det så har jag upptäckt gråa små hårstrån i mitt huvud! Hur gick det här till? Vad har fått mitt hår att bli grått? Antagligen så har de "små grå" kommit krypande succesivt men eftersom jag fram tills för två månader sedan varit blond så har de "små grå" antagligen gett mitt blonda hår en "extra" liten blond touch. Jag tycker mig också ana små "fina" linjer, som det så snyggt heter i reklamen, runt ögon och mun.
Vad är det här? Håller jag på att bli tant Marielle? 

Tacka vet jag tv serien Nip/tuck den får i alla fall mina små ålderstecken/nojor att verka normala jämfört med de hysteriskt amerikanska människornas.

Me i like!    

Kommentarer
Postat av: Brunetthella

Lustigt! De små jäklarna har även gjort mig varse om denna bistra verklighet! Chockartat tamejtusan. =/ Fin blogg Marielle.

2009-02-16 @ 13:00:22
URL: http://brunetthella.blogspot.com/
Postat av: Marielle

Ja, visst är det f-jligt...:-)

2009-02-16 @ 21:41:25
URL: http://marielleekener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0