Tisdag!



Den här tisdagen började som alla andra 365 dagar om året med lite frukost beståendes av:

Keso
Naturell yoghurt
Linfrön
Fruktcoktail i juicelag
Katrinplommon
Lite musli/flingor
samt ett glas med Proviva mangojuice. 

Idag ska jag försöka komma ihåg/ hinna med att göra följande:

Anmäla vård av barn till försäkringskassan ( eftersom jag glömde det igår) ja, jag vet C.....minne som en guldfisk...
Avboka/omboka min frisörtid
Vattna blommorna ( de stackarna har inte fått vatten sen Jesus gick i kortbyxor) 
Baka chokladbollar till E. Jag och A gjorde det sist när han var sjuk och därför måste det även göras nu när E är sjuk.
Se till så att vi får komma ut lite i det fina vädret.
Känna efter om jag har ont i halsen och är förkyld eller om jag kan träna ikväll.

+ en mängd saker till som jag inte kan komma ihåg just nu....minne som en guldfisk var det ja`

/ See you later!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0