Regrets!

Ska jag eller ska jag inte...?

Jag går omkring och har lite funderingar om förändringar i mitt liv just nu. Inga större märkbara saker, men för mig saker som ändå är tillräckligt stora att det tåls att fundera lite extra på. Vad det är handlar om säger jag inte nu och vi får väl se om jag en dag delar det med er.

För visst är det väl så att man sällan ångrar de val man har gjort utan snarare de val man inte gjorde. Och jag vill inte vara sådan att jag en dag vaknar upp och känner mig ångerfull för att jag aldrig tog chansen, när den begav sig.

Därför så ska jag ta mig en funderare igen och slutligen bestämma mig. Det är dock ingen liten sak att göra för en person som mig som till stor del lider av beslutsångest varje dag.


    

To be or not to be!

   

Kommentarer
Postat av: Jennie

DO IT!!! ;0)

2009-04-13 @ 23:10:09
Postat av: Linda (svägerskan)

Åh, vad nyfiken jag blir.

2009-04-14 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0