Promenadväg

Fördelen med att ha barn som vaknar tidigt på morgonen, även helger, är att man får en känsla av att få mycket gjort under en dag. Efter en, som man ändå får kalla det, sovmorgon till 7:45 och efter en ännu trevligare gosstund i sängen så kändes det bara helrätt med en långpromenad i det kalla vädret. Jag brukar försöka ge mig iväg innan frukost, dels för att det känns bättre rent förbränningsmässigt sätt och dels för att det ger en sådan skön känsla för att det är så lugnt ute. Eftersom jag lyssnar på mina ljudböcker i min Mp3 under tiden så kan det bli lite lätt generande ibland. Jag har nämligen en förmåga att leva mig in i mina böcker. Ingenting som jag tänker på förutom när man möter folk på vägen och det händer något spännande i mina öron precis samtidigt.!! Då kan det uppstå lite obekväma, pinsamma stunder..... Men herregud det får man väl ändå ta, man ska ju leva i nuet ..eller?


Vi har snö hos oss..har ni?


Lite ute på landet kanske..



En liten kissemiss som jag mötte.


En vy från..



Nu återstår bara frågan, ska man hinna med att både åka och titta efter rejäla vinterkläder till barnen (för Sälenresan v. 11), att träna och att vilja gå på bio innan den här söndagen är slut??

Stay tuned!



  

Kommentarer
Postat av: Brunetthella

Åhåå va kul att få nyss om din färska blogg Marielle!! :)

2009-02-15 @ 18:20:29
URL: http://brunetthella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0