Pissregn, pisseblöt och pissväder!

Jag kan inte hjälpa det men jag retar ihjäl mig på det här vädret och då vill jag verkligen tillägga att jag absolut inte tillhörde dom som klagade över att det var för varmt för några veckor sedan. Det skulle jag aldrig göra för jag vet hur dyrbara solens strålar är i det här pissiga sommarsverige. Å då tål jag ändå inte solen....

Jag blir på så dåligt humör och jag tål inte att höra hur fint somliga andra har det som bor i andra delar av det här pissregniga landet. För jag skiter i om det är strålande sol i östra svealand för jag befinner mig inte i de östra delarna utan jag bor på västkusten och västkusten är det bästa som finns på sommaren om bara den f-de solen ville titta fram någongång!!!!!!!

Jaja, det var det och förresten så har jag fått awards idag och tur är väl det för annars tror jag att jag hade samlat ihop hela familjen och flytt till de sydliga breddgraderna, för vänder inte vädret snart så kan ni se det som ett löfte.





Och de här skickar jag gärna vidare till 

Anne som verkligen imponerar mig med sin blogglusta.
Glamourmamman som verkar ha samma tankar om vädret och semestern som jag har idag.
Linda Hallberg som jag sååå gärna skulle vilja bli sminkad av.

Hoppas att de här kan göra livet i pissregnet lite roligare för er och naturligtvis för er andra också idag.

 

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

ÅÅÅÅÅH, tack så mycket! Det var precis vad jag behövde en sådan här pissdag!! Har tagit ett glas rött, och livet känns liiiite bättre. Men man kan ju inte hålla på att dricka sig igenom en regnig sommar ;-)

Kram på dig!

2009-07-23 @ 20:52:29
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: anne

Men, tack snälla!!!!! :) Så härligt att tänka att någon imponeras av en sådan sak!!! Nog tycker jag att du klarar dig bra själv också!

2009-07-23 @ 21:06:23
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tur jag kunde bidra med lite ljus idag. Själv ångrar jag inte ett dugg att jag gick in och jobbade just denna vecka ;)

2009-07-23 @ 21:19:36
URL: http://www.minavardagsbestyr.blogspot.com
Postat av: Catharina

Nää men man får inte hänga upp sig så på vädret rara du. Inte nyttigt för humöret. skit i det och ha kul ändå :) Njut av allt annat underbart i livet. Goda middagar, museibesök, gå på bio, shoppa, mys med tända ljus & pussa på älsklingen eller nåt annat som roar dig och din familj.....Tänk på de underbara varma dagar vi faktiskt har haft och det kommer mera i sinom tid.... Keep up the good work girl !

2009-07-23 @ 22:21:21
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: melanie

vi har faktiskt sol idag, vi får väl se hur länge det håller i sig;)

2009-07-24 @ 10:24:15
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: Therese

säger det samma ge mig en sol där jag är med! Jag har inte solat på ett år och ska gifta mig om 3 veckor det hade varit trevligt att inte vara blek som ett lakan. sol är det som gör skillnaden då man har semester. kram

2009-07-25 @ 00:16:34
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0