Förändrats?

Jag har förändrats litegrann den senaste tiden. Jag känner det så. Mina blogginlägg är inte dom samma som de varit. Men om det beror på nyare inspiration, inspirationsbrist, årstiden eller helt enkelt så att jag inte går omkring och funderar så mycket längre. Det vet jag inte eller så är det allt på en och samma gång.

Vad gillar du bäst om att läsa om på min blogg? Skriv gärna en kommentar och berätta.



"Jag kan ju inte få alla att tycka om mig.
Allt jag kan göra är att vara en sådan som kan bli omtyckt
 men sen är resten upp till er"

Ha en underbar söndag idag.

    

Kommentarer
Postat av: Linda (svägerskan)

Jag gillar att läsa om dina barn, så roligt! Sen är det också väldigt intressant att läsa dina tankar kring livets alla frågor, du får en att börja fundera och tänka. Det gillar jag!

2009-06-28 @ 09:47:40
Postat av: melanie

vad jag gillar är att få ta del av personers vardag, deras liv helt enkelt, vad dom hittar på, träning osv. Inte bara massa yta om mode, dagens outfit etc. Därmed inte sagt att man inte kan skriva om det andra heller, men allting med måtta. Äkta ska det vara:)

2009-06-28 @ 15:48:19
URL: http://matochmuffins.blogg.se/
Postat av: anne

Jag tycker på det stora hela att du har en mycket bra blandning av fjanteri, allvar, flärd och vardag. Men den åsikten hjälper ju inte om du vil ha litet fördjupningsförslag. Då tycker nog jag att det hysteriskt fjantiga och det djupaste allvaret är bäst. Inte i samma inlägg förstås, men det som antingen får mig att skratta eller ta mig en allvarlig funderare.

2009-06-28 @ 16:12:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hihi, vi var tajmade idag, skulle just kommentera här när du kommenterade hos mej! :)

Ja, riktigt härligt har det varit, synd att man måste jobba imorron bara...

Och skriv precis vad du känner för!

2009-06-28 @ 21:31:00
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag gillar din blogg för att den känns äkta! Jag tycker om att läsa om andras vardag och fest, glädje och sorg, tankar och funderingar, etc. Så fortsätt som du gör - gärna ännu mer :-)

Hoppas att du har haft en fin söndag!

Kram!

2009-06-28 @ 22:02:47
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag tror att man bara ska gå på sin känsla så att det känns äkta. Jag själv är inte så förtjust i just att bara ta del av människors vardagsliv. Jo lite såklart men det är roligt med annat också. Tankar, funderingar, tramsigheter och annat kryddat med lite vardagsliv sådär..... Men inte typ vad jag gör och vad jag äter varje dag.... Jag tycker du skriver jättebra Marielle !

2009-06-30 @ 21:41:08
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0