Tjatigt!

Jag vet, det börjar bli lite tjatigt nu men jag blir så frustrerad över det här med tiden och dygnets alla 24 timmar.

För jag får då rakt inte min tid att räcka till och när jag inte får min tid att räcka till så blir jag stressad och när jag blir stressad så blir jag sur och när jag blir sur så tänker jag ibland elaka tankar och när jag ibland tänker elaka tankar så växer det ut horn och när det växer ut horn i pannan på mig så hoppar det även ut grodor och när det hoppar ut grodor så kommer det dåliga samvetet och när det dåliga samvetet kommer så blir jag frustrerad och när jag blir frustrerad så blir jag tjatig och när jag blir tjatig så är vi tillbaka på ruta ett igen.

   

Absolutely nothing is sweet about me today!



Kommentarer
Postat av: anne

Story of our lives...Åtminstone när barnen var små...

2009-06-08 @ 21:49:20
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte härlig blogg.. inte så starka färger..

2009-06-08 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0