Garderobsstädning och en nyfunnen gammal favorit!

Det har väl kanske inte undgått någon, känd som okänd att jag tycker om make up i alla dess former. Jag har därför vid ett fåtal tillfällen blivit ifrågasatt vad gäller min sminkväska. Den är nämligen knökfull till både vidd och bredd och helt omöjlig att stänga. Men idag när vi tog tag i våran stora klädkammare "walk in closet" som den egentligen ska vara men som av olika anledningen inte alls har varit någon "walk in closet" så hittade jag en gammal favorit liggandes bland mina väskor.

Min gamla "stora" sminkväska!!



Åh, vad jag är nöjd. Tänk att det t om finns plats för lite mer smink i den.

   

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Klart jag inte tröttnar på dina kommentarer :-) Du är ju dessutom en av dem som är flitigast med att lämna dem!



Ha en jätteskön söndagkväll! Kramar Nina

2009-11-01 @ 16:57:36
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jessi

Fyll upp den bara! Har haft riktigt kul på din kust i helgen! :))

2009-11-01 @ 20:43:50
URL: http://jessi75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0