Jesus christ!!!!!

Kan man nog lätt säga för det ordet innefattar ganska så mycket idag. Men låt oss börja med att jag numera är en mycket nöjd och stolt ägare och bärare av en Jofama skinnjacka. Jesus Christ!! Den satt perfekt. Det kan ju vara lite si så där med att beställa kläder från nätet. Speciellt då man inte har provat plagget innan. Men jag är fantastiskt nöjd och framförallt nöjd med hur jag fick tag på jackan.

Efter att ha letat efter jackan i rätt storlek och bara provat jackan live i en storlek för stor så fann jag till slut min storlek på nätet i lördagskväll strax innan midnatt. Till saken hör att jag i stort sett hade gett upp hoppet eftersom de svar som jag fått från de olika butikerna var att den var slut och utgått ur sortimentet. Men där fann jag den och till råga på allt hade affären 300 kr rabatt på jackan enbart just den här dagen. Jesus Christ!! ibland får man till det.

Men lite Jesus Christ fick jag allt vara med om förut under min löpartur också. Eftersom jag alltid springer med min Mp3 spelare i örorna så kanske man inte riktigt är medveten om vad som händer omkring sig. Därför blev jag mäkta förvånad när jag springer där i lugnan ro och märker efter ett tag att bilarna som kör längs med mig saktar in och snigelkör och jag börjar se något som springer mycket snabbare än mig i periferin. Oj, jädrar vilken fart den springer med tänker jag innan jag inser att det är en ÄLG jag har galopperandes brevid mig. Behöver jag säga att jag tyckte att det var lite läskigt. 

Till råga på allt så kör det plötsligt upp en cyklist brevid mig på vägen tillbaka. Inget ont om cyklister men att behöva springa hela vägen tillbaka med en snorunge på cykel som vägrar cykla om eller låta mig springa förbi kan bli lätt frustrerande. Jesus Christ!! 



Skinnjacka från Jofama.




     

Kommentarer
Postat av: Jessi

Älgar är ju stora som fan på nära håll, hade nog oxå tyckt att det var lite läskigt...

2009-11-04 @ 21:49:10
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: messan

Grattis till dig!!

Kramis messan

2009-11-04 @ 22:33:27
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: milla-andante

Jesus Christ så fin jacka!!

2009-11-05 @ 13:09:42
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Malin (syrran)

ja jesus christ kan man väl minst säga... silken snygg JACKA!! och att spinga med en ÄLG.. haha... inte dåligt!!!!

2009-11-05 @ 22:29:38
URL: http://mulanpettersson.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Skitsnygg! Men nu har vi sett den ett par dagar, och vill ha en uppdatering :-) Räkor ikväll kanske...?

Kram Nina

2009-11-06 @ 19:16:48
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0