En helt vanlig fredagskväll och en tusing (plus lite till) fattigare!

Ja, då har man varit hemma med en hostig dotter idag och en son som i en veckas tid vaknar på nätterna och har jättesvårt för att somna om. Förhoppninsvis är bara hostan en liten släng av förkylning till följd av att hon har ätit så mycket pencillin och ingen ny lunginflammation. Och förhoppningsvis så somnar sonen om så småningom, kanske lagom tills han blir tonåring och inte vill göra annat än att sova.

För övrigt så har veckan flytigt på ganska så bra ändå och jag har kommit till insikt med hur kallt det faktiskt kan vara här hemma i oktober månad och hur dyrt det kan vara att bo här med tanke på alla nya vinterkläder som behöver köpas till alla familjemedlemmarna. Därför är jag just nu hemkommen från en dyr shoppingrunda där det brändes åtskilliga lappar på ytterkläder till maken, sonen och naturligtvis till mig. Det är inte på något sätt så att jag har glömt av dottern. Men eftersom hon är minst ett huvud mindre än sina jämnåriga kompisar så har vi sådana snälla vänner som vi får ärva väldigt mycket fina kläder av. Det tackar vi allra hjärtligast för.

Så nu sitter jag här utslagen i soffan med mina räkor i magen och spanar med ett halvt öga på Tv.n där Idol visas. Och det här har jag ju längtat så mycket efter då jag faktiskt inte har haft en enda vanlig fredagskväll hemma på väldigt länge och eftersom jag då inte heller har sett ett enda avsnitt av Idol innan så blev jag helt såld förut, när de började spela trailern för det kommande programmet och jag får höra en av mina favvolåtar spelas.

Till min stora förtjusning utbrister jag då "OJ, vem gjorde den låten sååå fantastiskt bra" och maken svarar kort och gott " Darin!!" 

Darin!!?? Men det kan knappast bli bättre. En fin kille med härlig sångröst till en av mina favvisar. 

     


Så lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

AJ LÖÖÖV FREDAGSMYS :-) Får nog bli lite skaldjur här hemma imorgon tror jag...



Ha en fortsatt mysig kväll! Kram Nina

2009-10-16 @ 21:28:19
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Nu vill jag ha en uppdatering ;-)

Ha en mysig kväll! Kram Nina

2009-10-18 @ 17:54:14
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jessi

Har aldrig varit nåt Darin -fan men den låten gjorde han väldans bra.

2009-10-18 @ 20:37:09
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Malin (syrran)

Ja man borde inte säga det högt men jag älskar DARIN!!

2009-10-19 @ 08:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0