I en sal pa lasarettet lag en flicka i en sang....

...precıs som den sorgliga gamla laten som rubrıken skrıver sa har jag fatt uppleva med dottern de narmaste dagarna. Som jag skrev tidigare i veckan sa har varan lillastumpa varit lite dalig har nere i Turkiet men till skillnad fran mitt forra inlagg da jag skrev att hon holl pa att bli battre sa har det i sjalva verket gatt at helt fel hall. 

Efter att bade pencillin och luftrorsvıdgande tyvarr inte verkade bita pa stumpans feber och hosta sa borjade vı bli riktıgt oroliga. Sen nar hon borjade att fa ordentlıgt svart att andas pa natterna och vı lag och vakade och sov med 1 tımmes ıntervaller sa kande vi att det var dax att ater igen kolla upp detta.  

Lunginflammatıon och flera natterns overnattnıng pa turkiskt sjukhus blev diagnosen. Sa det ar dar vı har befunnıt oss nu och jag tror aldrıg att jag har sett varken stumpan eller hela famıljen ma sa daligt innan. Med dropp och inandnıngar i syrgasmask i flera dagar sa ar hon nu antligen pa vag tillbaka men hon har varit sa trostlos och ledsen. Sa ıdag nar doktorn kom for att beratta att hon fıck aka tıllbaka till hotellet sa brast hela mıtt hjarta av att se henne sa lycklig.

Trots allt elande som vı har gatt ıgenom sa har resan och semestern varıt jattebra. Toppenvader och alldeles underbart lata dagar. Nu aterstar det bara att se om hon klarar av att flyga hem pa sondag vilken vı verklıgen tror och hoppas pa.

Snart ar jag hemma pa svenks mark ıgen och fa skriva pa mıtt egna tagnentbord ıgen. 

Tack alla nı for era kommentarer tyvarr kan jag ınte ga ın pa era bloggar harifran men da har jag desto mer och rolıgare att syssla med nar jag kommer hem.

   

Kommentarer
Postat av: Malin (syrran)

åhhh!!!! du måste krama lilla snuttan från mig!!!! tänkt så mycket på er!!! ÄLSKAR ER!!! KRAM

2009-10-02 @ 15:50:05
Postat av: Linda (svägerskan)

Låter ju jättehemskt! Hoppas att hon blir bättre så att ni får åka hem. Duktig hon är som klarar detta lilla tjejen! Tänker på er!

2009-10-02 @ 16:22:24
Postat av: Nina - Glamourmamman

Men stackars liten då :-( Vilken otur! Man vill ju inte vara sjuk, men definitivt inte sjuk i ett annat land!!! Ha det så bra som ni kan!

Kramar Nina

2009-10-02 @ 19:08:25
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jessi

Usch då, stackars lilla E... Tur att hon mår bättre iaf. Hoppas hemresan går bra nu.

2009-10-02 @ 19:20:12
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Kicki

Åh, vilken mardröm, lider med er. Håller tummarna för att allt går bra nu och att ni kommer hem.

2009-10-03 @ 09:09:20
URL: http://www.minavardagsbestyr.blogspot.com
Postat av: Catharina

Hoppas nu att lilltösen klara att åka hem idag så kommer hem ordentligt idag.En sådan otur men ni verkar ju haft en del bra och njutit också. Kram kram

2009-10-03 @ 11:08:04
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Anna

Stackars lilla tjej....

Hoppas att hon mår bättre nu coh att ni kommit hem välbehållna.

Som ni kommer att märka så är det höst här hemma, på med halsduken ;-)

2009-10-04 @ 21:59:14
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0