Tillbakablickar och fredagsmys på en söndagskväll!

Vi tittar på film och inte vilken film som helst utan " Semesterresan till Turkiet 2009" en modern klassiker kan man säga. Lite dogmafilm över det hela. Handlingen utspelar sig i Turkiet på ett all inclusive hotell i staden Side. Vi får följa två svenska familjer under deras 15 dagars vistelse där nere i värmen. Men vänta nu...det här låter ju väldigt bekant, lustigt nog heter den ena familjen Ekener också =) 

Behöver jag tillägga att vi längtar tillbaka.


 
En väldigt skön avslutning på en otroligt social helg. Gårdagen spenderades i ett soligt Ljungskile med god mat och med ett väldigt gott sällskap för att fortsätta söndagen i samma sociala anda med en brunch tillsammans med barnens farfar och en blixtvisit hos min syster Malin för att spana in hennes nya lägenhet.
Senare bar det av till mammsen för ett litet besök där också för att som mamma brukar säga "visa att vi lever".
 
Så efter denna sociala helg så är det nu skönt att sitta här i soffan med våra tillbakablickar, mitt naturgodis, lite dipp & grönsaker och med min efterlängtade Fanta lemon i handen.

Hur har din helg varit?

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter great! Jag fick just dåligt samvete av dina naturgodisar då jag själv snaskat godis o tårta hela helgen. Lucas fyllde 6 år idag, stora killen! Jag kan tänka mig att er "film" var toppen med så coola "skådespelare"! Men nu är verkligheten här igen och ingen mer Side förrän nästa år... (;

Såg själva UPP idag, fnissade gott!

Pöss Vi ses imorgon

2009-10-18 @ 23:09:30
Postat av: Jessi

Kommer filmen upp på biograferna snart eller? ;)

I helgen har jag hostat, haft halsont och jobbat. Din helg låter bättre...

2009-10-19 @ 19:55:06
URL: http://jessi75.wordpress.com
Postat av: Melanie

Låter som en väldigt trevlig och mysig helg! Min var helt ok, jobbade hela helgen dock. Men tillsammans med Johan, då är det lite roligare hihi;)

2009-10-20 @ 07:33:53
URL: http://matochmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0