Heja Sverige!

Vad underbart vårt avlånga land Sverige kan vara en sådan här skön och varm första dagen på höstmånaden september. Barnen är glada, solen gassar, vindarna svalkar och parkeringsvakterna är ute och sätter dit folk på sin jakt efter kriminella som glömt att byta ut till månaden septembers parkeringstillstånd.

Jo, visst är Sverige bra underbart. För vi är sådär alldeles lagom svenska, på oss svenskar är det ordning och reda och nåde den som felar för den, den ska det stå dyrt för. Heja pragrafryttarlandet Sverige.

Heja, heja, heja!!    

Jo, idag älskar jag vårt land Sverige.



Så inte nog med att de har höjt hyran med 75 kr mer i månaden nu ska jag även den här månaden
betala ytterligare 400 kr.

Så nu ska här utnyttjas parkeringsplats till fullo.

Parkeringsplats mitt i centrala Göteborg
utlånas från
090901-090930
vardagar kl 16-08
helger kl 0-24

Jag ser helst att du är rökfri och husdjursfri.

Inte för att det behövs men ändå, rätt ska vara rätt och jag är svensk.....
 
 

      


    

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhh, fasan att glömma byta, jag ska försöka komma ihåg att påminna dig nästa månadsskifte!

2009-09-01 @ 20:13:44
URL: http://www.minavardagsbestyr.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Attans! Hoppas att du har haft en bra och solig dag trots allt :-) Kram Nina

2009-09-01 @ 20:52:34
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Catharina

Näää vad trist att slänga pengar på en sån tråkig sak. Så onödigt men tänk positivt söta du. Det blev ju ett bra blogginlägg av det och du ska ju ändå åka iväg och njuta i värmen snart. Tänk på oss stackare som inte ska det.......

2009-09-01 @ 21:14:10
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Revell

Jag förstår att det är riktigt surt, men du kan även tänka såhär: någon stackars sate har som enda jobb att göra andra människor sura - det kan fanimej inte vara kul det heller (även om de kanske är nöjda med jobbet i sig).

2009-09-01 @ 22:35:37
URL: http://blogg.revell.se/
Postat av: Pappa

Betalde 300+450 förra veckan. Så nog är de aktiva de små parkeringsvakterna. Men man ser dom aldrig. Kommer upp ur små hål i vägbanan, lappar och försvinner ner igen bland kloakerna.

2009-09-02 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0