Jag tänkte....

...egentligen anta utmaningen som jag fick hos Anne men kände att jag nog inte orkar det just nu men gärna en annan gång Anne.

..egentligen berätta utförligt hur middagen smakade men kände att det nog skulle räcka med att säga att kombinationen nykokta rödbetor och fetaost var väldigt gott.

..egentligen istället för att sitta här ta en titt i min garderob för morgondagens klädsel men har varken inspiration eller ork men hoppas att den kommer tillbaka tills imorgon bitti så jag slipper visa mig i min födelsedräkt till jobbet imorgon.

...egentligen inte äta så mycket nu efter träningen men tyckte att det var så gott så det blev både Keso och yoghurt idag.

...egentligen inte bita av hela tummnageln men nu var fliken så irreterande så att nu blev det så.

...egentligen lägga ut en bild på en trött och sliten Marielle men tyckte helt ärligt att jag såg för sleeeten ut.



God natt mina vänner.

Idag är det bara 4 månader kvar till Jul.

 
 

 

Kommentarer
Postat av: Therese

SV: Tack snälla det värmer :) vi hade en fantastisk dag, jag ska berätta mer när vårt internet funkar bättre och jag är lite piggare. Hoppas du blir piggare i morgon med :) kramar

2009-08-24 @ 22:22:57
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Hahaha! Men annars är det bra...? ;-) Ha en fin tisdag!

Kram Nina

2009-08-25 @ 06:03:45
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: anne

Oroa dig inte, inte MÅSTE man heller! :)



Att du är så sliten? Bara jobb eller andra orsaker?



Jag kom på att (och nu får jag detta sagt) när vi var på Nobelmiddagen, så serverades en rödbetshistoria med chevre till förrätt, lite som fetaost , så det är nog ingen dum kombination.



Sköt om dig.

2009-08-25 @ 19:51:44
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0