Bloggtorka!



Idag tog det tvärstopp (nästan) och jag vet väl fortfarande egentligen inte vad jag ska skriva om.

Jag hade väl kunnat skriva ytterligare ett inlägg om dagens middag eller om hur många steg jag har tagit idag eller hur besatt jag har blivit i Johan Falk filmerna eller om hur tidigt vi måste gå upp i morgon för att hinna med att få upp två trötta barn till lussefirande innan kl 07:00 eller hur skönt det är att det är fredag imorgon eller vad oerhört jobbigt det är att mina höfter knagar och knäpper så nuförtiden när jag rör mig (tantvarning!!) eller hur vansinnigt irriterad jag är på all rusningstrafik som jag tvingas genomlida varje dag eller hur nöjd jag är över mitt nya läppglans jag har köpt eller bara hur skönt det är att ta en paus ibland.


God natt vänner!


            


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Men vi TYCKER OM att läsa om det där :-) Så fortsätt snälla!!



Ha nu en mysig (räk?)fredagkväll!

Kram Nina

2009-12-11 @ 18:12:17
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Lilla a

Skönt säger jag bara!!! Det känns bra att fler än jag har torka på idéer. För tillfället har jag ingen lust att skriva alls faktiskt...



Nu skall jag i varje fall se på Idol. Det skall bli skoj!



Kram lilla a

2009-12-11 @ 19:57:53
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0