World tour of Skåne!

Jag har just precis haft ett utav mina roligaste träningspass. Ett träningspass utfört här hemma på vår nyinköpta Crosstrainer. För att få tiden att gå lite fortare och för att liva upp det hela så valde jag att ha tv:n på och valde slumpmässigt mellan våra filmer. Det blev JOHAN GLANS " World tour of Skåne" och vet ni hur svårt det kan vara att träna hårt samtidigt som du får skrattattacker hela tiden??



Det här uttrycket med att skratta så man NÄSTAN kissar på sig är inte längre helt obekant för mig, snarare snudd på väldigt bekant.


God kväll!


   

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Där kan man verkligen snacka om träningsglädje då ;-) Kram Nina

2009-12-15 @ 21:05:14
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Malin (syrran)

Hahaha.. måste fan se den!!!!

2009-12-15 @ 22:03:16
Postat av: Jessi

Haha, den är så jävla rolig!! :D

2009-12-16 @ 16:45:25
URL: http://jessi75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0