Hur gick det idag då?

Jo, jag känner mig fortfarande ganska så tråkig och beige och skulle verkligen behöva/ vilja ha det här sakerna för att livet och jag ska känna mig på topp igen.

Lite mer klirr i kassan (tur att det snart är den 25:e då)

Ett nyfärgat hår (tur att man ska dit den 19:e mars då)

En ansiktsbehandling (tur att man har en födelsedag i antågande, kanske kunde vara nå`t)

Lite mera färg på kroppen (tur att det finns solarium då) 

En helt ny garderob (tur att man har gått hemma två dar i mysbyxor då för då framstår alla ens kläder som intressenta igen)

En resa (tur att man skall till Sälen v. 11)

Fler biokvällar (tur att man ska se "män som hatar kvinnor" på lördag då)

Dessutom fick jag faktiskt gjort nästan allt jag skulle och lite till idag.


Jag lyckades komma ihåg att ändra A:s tandläkartid.

..blommorna blev vattnade..

Ny frisörtid..

Chokladbollarna och promenaden i den friska luften tog vi ett nafs och hade det inte varit för att C hade ominstallerat datorn så hade jag även kunnat anmäla vård av sjukt barn. Men slutklämmen får nog ändå vara att blir jag inte förkyld nu efter det här svettiga träningspasset så blir jag det aldrig..



/ EnrättsånöjdmeddagenändåMarielle! 


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0