Life sucks!

Vissa dagar vaknar man bara på fel sida helt enkelt. Jag vaknade väl egentligen inte på fel sida idag för jag vaknade hel rätt på rätt sida i min säng! Men sen började lagen om all jävelskap. Eftersom jag inte riktigt kunde somna igår kväll så tog jag mig en liten sovmorgon istället. Men för varje gång jag gör det så blir jag påmind om att jag aldrig skall göra det igen. Jag pratar nämligen om bilköerna i morgontrafiken. Så otroligt tråkigt. Till råga på allt så blir man ju lite lätt stressad över att alla fantastiska parkeringsplatser också blir fort upptagna om man kommer det minsta försent till jobbet. M o a en lagom dos med stress så där på morgonen. Sen är det ju bara att fortsätta i det tempot eftersom man då har lite att stå i på jobbet när man har varit hemma i två dagar med sjukt barn.  

Negativt med dagen:
Spöregn på morgonen
Bilköer
Trött
En gigantisk finne i ansiktet :-( (kanske är positivt eftersom det då betyder att jag fortfarande är ung?)

Positivt med dagen:
Dagen innan fredag!!!
A:s goa kram när jag kom till dagis idag 
De ringde från CarPark nu och sa att jag äntligen hade fått en parkeringplats, no more stress!

  
/ Lyckliga jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser verkligen jääääätte lyclig ut.. haha

2009-02-26 @ 18:27:55
Postat av: Emma

Ahha var det en finne du hade på läppen tänkte " att den vårtan har jag aldrig sett förut men knep för en gångs skull"



Fantastisk sida!!



God natt och sov så gott!



Kram Emma

2009-02-26 @ 21:00:43
Postat av: Marielle

Du är rolig du Emma :-)

2009-02-26 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0