Rufs!

Klockan är nu sen eftermiddag och jag var bara tvungen att visa er hur ett morgonrufs på ett litet barnhuvud kan se ut även en sen eftermiddag.



Någon bio blir det nog inte idag och ingen träning heller för den delen. Våran shoppingtur efter vinterkläder drog ut lite på tiden. Det är så med barn. När ska man lära sig? Det slutar alltid med att vi har två helt hysteriska barn som bara springer omkring, en "lätt" irreterad pappa och en mamma med jobbig huvudvärk... Men ingen är ju dummare än att man gör om misstaget om och om igen med tron om att nästa gång blir det bättre.

Men när vi kom hem så stod det ett litet paket vid dörren. Mums....En god hembakad kaka gjord av snälla, söta Eveline och levererad av barnens farfar!
 
Dax för lite fika!

Nu ska jag kanske ta och fundera på att byta till min nya mobiltelefon. Men å andra sidan så har jag haft den liggandes här hemma i snart två veckor så varför brådska? 

Se till att njut av de sista timmarna av helgen nu! För det ska jag.

  
 
  

Kommentarer
Postat av: Karl med K

Hej vännen,



Hade inte en aning om att du hade en blogg. Kul!

Har inte plöjt igenom allt ännu men lita på att jag kommer hålla mig uppdaterad på vad du skriver.



Puss på dig och familjen

2009-02-15 @ 21:01:13
Postat av: Linda

Vi fick också en likadan kaka levererad! Hur god som helst!

2009-02-16 @ 10:08:54
Postat av: Marielle

ja visst Linda! Den var helt suverän :-)

2009-02-16 @ 21:43:09
URL: http://marielleekener.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mums! Kaka! Själv syndade jag idag.. från min diet, och nu ligger jag och våndas i soffan med svullen mage som värker! Pust, det var det inte värt ska jag säga!!!

Gosigt morgonrufs han har lille A, går ej att kamma bort ellerhur!!

Kram

2009-02-16 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0